fredag 15. desember 2017

Nytt monsterjulekort

Siden jeg var så godt i gang med å lage monsterjulekort her, lagde jeg like så godt ett til. Jeg synes disse er så kule. Og så er det litt deilig å lage noe nytt og noe som ikke alle andre gjør. Får trent meg med tusjene da, og det er jo aldri feil :-)

Another winter-monster card today! These are just awsome! And I love the sentiment as well :-)

Her har jeg også laget bakgrunnen selv med Distress Ink og Distress Oxide. Har splattet med litt vann her og der og laget snø med noen prikker med snøpenn. Bakken er også her laget med Lawn Fawn dies og rammen er en die fra My Crafty Times (norsk merke). Tekstene er fra stempelplaten og embosset i svart. 

The backgroung is made with Distress Ink and Oxide. Some water splashes here and there and snow made with a snowpen. Thea ground is made with Lawn Fawn Stitch Hillside Borders and the frame from My Crafty Times (a norwegian brand). Sentiments are embossed

Monstrene er farget med Copics og jeg har lagt et lag med Glossy Accent på øynene. Da blir det litt mer liv i de. :-)

Coloured with Copics and Glossy Accent on the eyes.

Motivet er limt på limputer så det kommer litt frem fra bakgrunnen.

Morsom med litt ordspill i tekstene :-)


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Simonsaysstampblog - monday challenge: Christmas/Winter holidays
- Simonsaysstampblog - wednesday challenge: Stitch it
- Polkadoodles Craft Challenge #49: anything goes
- Crafting from the heart challenge #187: anything goes
- Sweet stampers challenge #15: anything goes


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar